sakura

Direktlänk till inlägg 27 maj 2013

Måndag

Av Malin - 27 maj 2013 21:09

Igår åkte jag ut på kvällningen och kasta ut mat samt hade på flugmedel på flickorna, tog in Pillan och gjorde rent hennes sår också givetvis men sen blev det inget mer där.


Idag hände inte så himla mycket heller, bytte hage igen då jag avmaskat dom bland annat.

Tagit hem alla saker som nu ska tvättas inför flytt av alla hästarna.


Ska imorgon packa ihop lite stolp åt Sanne så att hon kan få klar den stora beteshagen till sina :)

Det har vuxit på fint i den hagen under den sista tiden vilket är skönt, dock är det sunkmark fortfarande på en del ställen. Inte alls kul!
Jag är glad för att slippa den värsta delen av den där hagen! Framförallt att stängsla in den!


Har precis pratat med A som ska ta Miraz, dom kommer vid 16 tiden på torsdag och ska hämta min lilla bäs <3

Allt kommer såkerligen gå fint, men jag vet inte om hon kommer kliva in i transporten. Det är en annan femma. Men jag hoppas vi får in henne utan problem, det skulle underlätta på så många plan.


Sen får älskling hämta mig där ute på kvällningen eller när det känns bra/lugnt mellan flickorna.

Lite nervös börjar jag allt att bli måste jag erkänna. Aaaah...


Men det blir bra, det vet jag!


Älskling beställde en ny dragkrok idag, och den borde gå och hämta redan imorgon och är det så så kommer vi nog ev montera den även under kvällen eller om det blir på onsdagen.

Jag hoppas på imorgon så att man vet att denna passar denna gång!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 1 november 2015 23:45

Denna sida har varit död ganska länge nu och jag ska säga att jag säkert inte kommer uppdatera varje dag. Men nu har den legat nere pga en massa saker som hänt och sen har jag även legat sjuk.   Men igår och i förrgår så red Anna Miraz, ut i sk...

Av Malin - 17 oktober 2015 21:29

Vilken underbar dag det varit idag alltså =D   Blev en tidig start på dagen också, halv 7 i morse ringde kl och kvart i var jag ur sängen. Käkade frukost och gjorde sedan mig klar och fick skjuts till Höjen för och möta upp Moa och hennes mamma. ...

Av Malin - 16 oktober 2015 20:15

Idag blev det vila för fröken igen.   Borstade henne och gav lite hö igen då dom inte hade så mycket mat i hagen. En mysdag helt enkelt även idag :)   Sedan hade jag mockning av ligghallarna så det gjorde jag innan jag tog in Miraz. Skönt...

Av Malin - 15 oktober 2015 22:36

Igår var det en fin dag igen, solen lyste men det var kyligt ute, inte som i förrgår men mot kvällningen blev det mera.   Det blev en kort barbackatur med Anna, mesta delen skritt men vi travade faktiskt lite med =) Väldigt trevligt och mysigt. ...

Av Malin - 13 oktober 2015 21:11

Idag var det riktigt kyligt ute kan jag tala om, solen lyste förvisso men den värmde inte så speciellt mycket. Nu märks det att vintern är påväg, speciellt dessa dagar då det är såhär kyligt. Det visas att det ska bli runt 3- under natten hos oss, in...

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards