sakura

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Malin - 13 maj 2013 19:24

Japp, fick ett fint litet sms utav Sanne där hon skrev att Sakura tappat en sko på ena framhoven.
Riktigt kul, när man väl är igång för en gångsskull och planerat veckans gång relativt bra nu. Känns sådär måste jag säga.


Nu hade jag tänkte ge henne vila idag men imorgon hade jag tänkt rida och på onsdag med.

Sen torsdag var det planerad dressyrträning samt söndagen. Hade även tänkt klämma in en hoppning på fredagen (lätt hoppning).


Men det ser ut att skita sig totalt :(

Ska leta mer noggrant imorgon efter skon, hittar jag den så slår snälla Sanne på den åt mig (om den ser bra ut). Annars lär jag ringa hovis. Så himla kul!
Hur i helsike har hon lyckats undrar jag? Hon är skodd för någon vecka sedan bara och det är inte mycket till lera i hagen dom går i (bara nere vid vattenhålet). Grr så irriterande, vinterhagen är ju för fan värre och där har dom suttit kvar.


Skit samma!

Vi får se hur allt går helt enkelt..


Idag fixade jag bara ut hö och ny saltsten, eller mineralsten.. Sakura blev överlycklig ;)

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards