sakura

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Malin - 2 maj 2013 20:04

Idag drog jag två trådar till beteshagen och hade jag vågat lämna det bara så så hade jag varit klar nu MEN eftersom jag inte litar på lilla Miraz så får det bli en tredje i mitten också. Den drar jag imorgon, men jag tror fan inte tråden kommer räcka trist nog. :/


Just det, jag ska slå ner trästolpen också, grinden så att säga.

Men hittade inte släggan idag så får nog fråga efter den isåfall, hehe


Sedan så tog jag en promenad med Pillan efter att jag borstat och gosat med henne, stretcha bakbenen lite samt masserade lite efter ryggen då hon reagerade lite över den.


Pigg och glad tjej var det iaf, jag hade tänkt rida men hann inte det i och med att vi hade satt 15.15 att mötas upp jag och Sanne (skulle rida dressyr). Men hade jag vetat att hon var sen så hade jag ridit Pillan. Väldigt trist!


Tog iaf in Sakura sen och gjorde henne klar, sen red vi ner och fick vänta i en kvart ungefär.

Börja blåsa upp som satan när vi red bort till banan och det började regna lite med, såklart.


Väl på banan så bröt helvetet ut. Banden runt om flög hej vilt och sen kom det snö mitt i allt, saker slog och hästarna i hagen for omkring emellanåt.

Så jag kunde inte slappna av och inte Sakura heller.


Bara vid vissa tillfällen och då gick det hyfsat men nja, ridpasset idag blev inte bra.... Jag hade tänkt jobba en del med formen i skritt och trav samt jobbat lite galoppfattningar.

Men så blev det inte riktigt som sagt, trist.


Vi får se när nästa pass blir, snart hoppas jag!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards