sakura

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Malin - 20 maj 2013 19:38

Idag fick jag ledigt från stallet vilket kändes ganska bra för jag och älskling har varit och kikat på Miraz nya "hem" och det var riktigt fint alltså. Hjälp vad avis jag blev :o


Miraz kommer må så himla bra där, hagen är gigantisk och hon delar den bara med en till häst.

Riktigt bra gjort med hagen, väldigt noggrant samt riktigt snygg ingång.

Stallet dom bygger är inte heller fy skam och kommer bli riktigt fint när det väl är klart.


Nu ska jag börja packa för två hästar under helgen, lär ta hem saker som ska tvättas tex och sortera åter igen vad som ska följa med varje häst.


Sedan ska jag imorgon prata med min stallvärd och säga upp mina plater hos honom, ska även fråga hur han vill göra med betalning utav Juni månad för jag kommer bara stå kvar där tills senast 10:e juni sen flyttar jag även Sakura.


Allt har gått så himla fort nu på slutet, knappt fattat att allt detta händer inom några veckor bara :o

Först åker Miraz den 30:e maj sedan åker Pillan 1:a juni och sen Sakura den 10:e juni som det ser ut. Herregud!

Men idag har allt blivit klart med Miraz och Sakura åtminstone vilket är skönt.


Har köpt en munkorg, betesreduserare åt Miraz eftersom jag absolut inte vill ha fång och hon är ganska så rund om magen och det är så lätt hänt då också.


Ska köpa en ny grimma också, om jag inte har något hemma som kan funka att sätta munkorgen på.

Har inte köpt en sådan där mjuk utan jag har köpt hansbos plastplatta för 450 spänn, hittade en på tradera (Helt NY och oanvänd) butik som lägger ut. Skönt att slippa köpa en likadan för 600 spänn!


Imorgon ska jag räkna alla trä samt plaststolp också för Sanne vill köpa en del av dom iaf.
Tråden kastar jag för den är så himla delad överallt, haha


Nej men allt detta blir säkert kanoners när allt har landat och det inte är rörigt och kaosaktigt :o


Nu ska jag ta och slappa lite, ev försöka sova lite med för ska ut och jobba extra ikväll, börjar 22.30 istället för 00.00 Och jag har bara sovit drygt 5 timmar.. Hualigen!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards