sakura

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Malin - 3 maj 2013 20:50

och äntligen helg, eller ja... Jag har iof varit ledig sen i onsdags men iaf ;)


Försökte sova så länge som möjligt idag vilket gick sådär måste jag erkänna. Vakna hela tiden men gick väl upp strax efter halv två idag. Skulle egentligen behövt sova lite mer tror jag. Men vi får se hur kvällen går för min del, lär hålla mig vaken längre än igår iaf!


Åkte ut efter 17 idag till stallet och A stod och gjorde Pillan klar så vi tog oss en ridtur tillsammans, mysigt sådär på kvällskvisten :)

Vi red runt Långtäkt och det gick sjukt bra även om Sakura fega ur på några ställen, börjar bli van men det är drygt med. Jäkla häst!


Försökte jobba henne en del i både skritt och trav, sedan tog vi oss faktiskt en galopp i skogen sida vid sida med varandra vilket gick sjukt bra, även om dom ville springa fortare än vad vi ville ;) Men tycker dom höll sig bra och lyssnade. Dom gjord ETT glädjeskutt var och det var allt. Riktigt kul =D


Sen fixade jag vatten innan jag drog hem...

Lilla Miraz for runt som en idiot i hagen när vi red iväg sen vet jag inte riktigt hur hon var men säkert något liknande lr inte? Haha


Imorgon får vi se vad som händer :)


Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards