sakura

Alla inlägg den 14 maj 2013

=)

Av Malin - 14 maj 2013 22:40

Snart är det helg för min del och absolut inget jag klagar över ;)
Dock vet jag inte riktigt hur vädret blir nu så vi får se helt enkelt hur det blir på den fronten.


Idag har jag iaf varit och träffat på folket i ett stall som jag varit intresserad utav.

Mycket trevligt folk måste jag få säga men fick veta en del negativa saker som jag inte känner wow för.


Som ni vet så vill jag helst ha mina på grönbete hela sommaren och då dygnet runt ute, detta blir svårt på detta ställe tydligen för ena beteshagen har han gödslat så den kommer det inge gräs på i år vilket är himla tråkigt för den är fin annars.

Sen hyr han ut en större markdel till Sveden och har då kvar två hagar vid sjön, och där lär man stödfodra isåfall.


Sen tar alla in sina hästar även under sommartid, så man lär hjälpas till med alla pass oavsett om man väljer att ha sina ute dygnet runt... Lite halv surt måste jag erkänna :(

Så detta satte en del skeppar i hjulet för mitt val. Jag hade bestämt mig för att tacka JA men nu lutar det tyvär mer åt ett nej :(


Blä för stall!


Till hästarna, Pillan hade levt fint i boxen :p

Hann inte alls med att fixa allt som skulle göras så jag mår mocka ur den imorgon helt enkelt.


Såret såg bra ut iaf, bättre än igår. Dock lite svullen nere i men det förstår jag såklart. 

Ingen hälta och ingen feber.


Pigg som satan så jag tog och byggde om ena delen uppe vid stallet och släppte ut dom där.
Nackdelen med den hagen är att det inte finns något gräs direkt så när höt tar slut så tar det slut. Får hoppas dom håller sig inne för det.

Det växer MYCKET fint gräs längs hela hagen :/ Suck....


Hann inte leta efter skon heller, men Pillan finns så jag ska kolla med Sanne om hon ev kan slå på den iaf

så får man se med Sakura sen.


Får se om Sofia kommer på torsdag också, för då ska hon verka Miraz bland annat också.


Nåja... ;)


Jobba sista natten nu då!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards