sakura

Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Malin - 25 maj 2013 16:17

Bjuder på några bilder från min lektion förra helgen, jobbade mycket med min sits ;)


                   

Av Malin - 25 maj 2013 16:12

och superfint väder ännu en gång =D

Man blir så jävla glad av detta väder, soooooooommar!


Åkte ut och städade lite i stallet idag, först kratta jag ihop allt löst hö som blev kvar från i torsdags.

Sen kastade jag det, sen var det sådant som kommit ner i leran som man inte får loss så det får vara kvar. Sedan så plocka jag ur sadelkammaren och packa ner sådant som ska tvättas, så det ska väl hämtas imorgon hoppas jag så att man hinner tvätta det mesta (iaf sådant som ska med Miraz och Pillan).


Sakura är det inte lika bråttom med eftersom hon stannar kvar hos mig <3


Kasta ut hö till skithästarna för gräset är tydligen inte gott nog anser dom, haha

Sedan fick dom flugmedel också, men mitt hjälper inte mot knotten som det är mest av nu så dom blir sönderbitna överallt verkligen.

Till och med JAG fick dom på mig, varje gång jag varit dit nu :(


Men mamma köpte knottmedel åt mig idag på Hööks samt en ny huva åt Sakura!
Det kommer hon behöva för hon har bara en kvar då Miraz fått ta hennes haha


Dom växer dom små ;)


Pillan mår bara bra även hon, såret läker superfint fortfarande. Så himla skönt!


Bjuder på lite bilder från idag, på mina monster!


                 

Av Malin - 25 maj 2013 02:01

Ingen uppdatering igår just för att jag inte gjorde något med dom då...


Men idag fick dom två små töserna komma in och bli avborstade, sen på med massa flugmedel samt flughuvor.

Miraz behöver fan stl M/COB på sina nu :o Men hoppas att dom jag har till henne kan duga iaf, den ena är det cob på den andra tror jag nästan ponny. Får kika mer imorgon.


Sakura tror jag också jag måste byta upp mig till, stl full :o Haha

Min fina flickor blir stora!


Båda uppskattade verkligen att få komma in och bli omhändertagna, mysigt :)

Stackars Sakura som är ljus älskar flugorna mest, dom är i ansiktet som dårar på henne och knotten har varit på i manen igen så jag lär köpa något bra och gnida in manen med för jag vill INTE att hon fliar av sig den. JÄVLA KNOTT!


Sen blev det inte så mycket mer...

Provade en sadel som jag får låna av Sanne sen till Sakura. Kändes toppen, den kunde hon även ha men jag lär köpa en liten tunn pad bara :)


A har varit ute och pysslat med Pillan, vet dock ej riktigt vad hon gjort men ja.. Promenad eller bara bortsning skulle jag gissa på.


Imorgon tänkte jag fota flickorna och promenera med dom.

Sen blir det bara slappa hela dagen =D


JUST DET...

Ikväll har vi börjat montera dragkroken på bilen, det var en jävla massa jox kan jag lova, var där nere i timmar.

Och det är ändå inte klart :/ Suck!

Men det är pågång!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards