sakura

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Malin - 4 maj 2013 16:42

Vad ska jag säga, jag gick och la mig efter 03 i natt för då tröttna jag. Fanns inget och göra och jag var både trött och uttråkad.


Men inte fan kan man sova länge för det :( Vaknde strax efter 08 först idag, låg väl vaken till 09 ungefär och därefter låg jag och skruvade på mig till efter halv tio någon gång. Ingen ide att försöka sova vidare, det gick inte :(


Drog ut till stallet vid tolv eftersom det lovades regn och jag har inte tömt transporten på hö ännu och vill inte riskera att det blir förstört.

Så 63 balar körde jag in i stallet på ganska kort tid, gick väldigt fort faktiskt :)


Dock var det skitjobbigt i och med att jag glömde allergitabletter hemma, IGEN....!!

Både näsa och ögonen rann på mig, kunde inte andas så bra emellanåt och det var bara blä... Men jag fixade in allt iaf och när jag var klar så började det blåsa upp mer och mer inför regnet som är lovat så det var skönt att jag hann med allt innan regnet.


Imorgon lär jag göra det sista i beteshagen så dom får komma över dit. Hoppas på imorgon men det blir förmodligen inte förens på måndag eller tisdag ev. Vi får se!


Blev med andra ord ingen ridning idag, kände bara att jag ville hem och få bort all hö som jag hade på mig så att jag kunde slippa allt skit :( Usch så dålig jag blev av det alltså... Men vad gör man inte för sina älskade djur? ;)

Skulle aldrig sluta med hästar bara för att jag inte tål deras mat!


Just nu sitter jag och väntar på att gå ner och möta Mica på stan, då ska vi och beställa lite käk åt oss och gå hem hit och mumsa :)
Så mysigt! <3


Bye bye folket <3

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards