sakura

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Malin - 31 juli 2012 19:49

Nog fan är jag värre allt :(

Började med halsont i söndags eftermiddag och har bara blivit värre sen dess. Köpte hem halstabletter igår iaf vilket verkligen var kanon för det gör så ont i halsen när man andas oc halstabletter hjälper en del.


Idag har jag haft det kämpigt på jobbet kan jag lova, alla lukter och damm osv där inne gör det inte alls lätt så jag käkade nästan upp ett paket med halstabletter på 1½ timma nästan, inte bra för käkar man för mycket sånt där så pajar väl magen säkert istället så då fick jag springa och dricka ljummet vatten emellanåt istället. Och te vid rasterna!


Men nu under kvällningen smög sig febern på mig också, och snoret brörjar rinna en del också SAMT alla nysningar som kommer lite titt som tätt :( Så nog fan verkar det vara något virus... Jag vill dock inte vara sjuk så jag har varit hemma hela tiden sen jag slutade jobbet. Bott i soffan i stort sätt, detta för att jag ska orka med jobbet imorgon...


Ska nämligen åka med Mica ut till Svärdsjö och hälsa på alla där ute :) Ska bli riktigt kul men jag hoppas jag mår lite bättre så att jag orkar vara där med. Annars blir det inte så kul direkt!


Så med andra ord, inget stall idag och det blir inget imorgon heller!


Good bye!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards