sakura

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Malin - 7 juli 2012 20:23

Jaha, då var man åter hemma igen då. Jag ville inte riktigt åka hem om jag ska vara ärlig men det är väldigt skönt samtidigt att vara hemma!

 

Dagen började med lite slapp hemma hos morsan, sen kom Petra, Rickard och barnen över och käkade lite mat, sedan blev det efterrätt. Mums var det minst sagt!

Sedan kom farmor och hämtade Eddie och Lukas så då fick man pussa och krama dom hejdå, strax därefter stack även Petra och Rickard till Stockholm för lite konsert osv.

 

Vi gjorde oss också klara och drog ut till Marieberg så jag kunde få hälsa på en vän och se/träffa hennes häst som jag ännu bara sett på bilder och film.
Otroligt fin och trevlig häst, trist att man inte hann se dom rida eller något. Men det får bli nästa gång. 

 

Man hinner inte mycket på någon dag, torsdagen var fullspäckad likaså igår, och idag då var det liksom dags att fara hem. 

 

Nu ska jag se på film, härligt med internet åter må jag lova!!

Av Malin - 7 juli 2012 20:20

från när jag och Amelia fotade dom!

 

                                                                   

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards