sakura

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Malin - 5 juli 2012 21:21

Kör en liten uppdatering från mig då...


Vi flyttade förra veckan, 27:e för att vara exakt och det är riktigt najs, fy tusan så skönt och bo inne i stan nu!! Finns inget bättre tror jag och jag stortrivs i lägenheten för den delen. Den är inte så jävla liten, den är perfekt!


Vi skulle ha fått internet där direkt, för dom stängde av i Hosjö vid 00 slaget men inte tusan hade vi internet när vi hade flyttat in alla möbler (och det sista). Så vi har haft kontakt med dom sen dess och i måndags skulle dom ha kommit ut för att byta ut fiberdosan i hallen då David sagt att han tror den är paj, måste vara så liksom.


Men vi har haft mobilerna som man kan surfa genom men det är inte lika kul för man undviker bilderna iaf om man kör genom datorn. Men men det har funkat, man har haft en del annat för sig iaf ;)


Michelle kom till Falun lördagen den 30:e, såg Rihanna såklart ;)

Så på söndagen blev det en härlig tur till Valbo och IKEA, jag, David, Michelle och Mica åkte dit.

Och det blev en del och handla, soffa, datorstol, nya databord och sen en hel del smått och gott.


På måndagen så åkte jag och Michelle ut och red, Michelle tog Pillan och jag Sakura och vi tog vägen runt Lönnemossa men vi red motsatt håll emot vad vi brukar rida :p Vilket var mycket trevligt!

Efter stallet så åkte vi ut till Svärdsjö till Sanna och Larse och hälsade på dom så vi fikade och sådant, Mica kom även ut en sväng efter jobbet.


Jag har även ridit en dag med Mica och Amelia samt en gång själv med Amelia, MYCKET trevligt!

Men Sakura har stått mest under 3v tid nu, om inte mer? I och med flytten och lite sådant.


Det blir det ändring på nu ;) haha


Igår tog jag och tömkörde Sakura, runt kyrkan och det gick sjukt jävla bra alltså!

Vi skrittade mest men tog en del travsteg också, tog även två galopper i backarna vilket ho tog på komandot. Jag blev sjukt jävla glad när hon tog galoppen direkt för mig =D


Och idag, ja idag åkte jag, David och Sanne ner till Örebro för att överraska Michelle på sin 16-års dag, vi åkte till Petra och barnen först och dom blev riktigt paffa men otroligt glada över att se oss. Sen råkade Petra försäga sig till morsan att vi var där och då var hela överraskningen förstörd. Men det gör inget!


Alla blev glada, speciellt när dom fick veta att vi stannar tills lördag eftermiddag!

Efter Petra så åkte vi hem till mor och Michelle och invänta Petra, Rickard och barnen. Petra skulle handla och sedan hämta Rickard på jobbet för att sedan komma till mor för då skulle vi åka till Rickards kusiners stuga en bit utanför Örebro.


MYCKET trevligt alltså och sjukt fint är det där ute! 

Jag kommer lägga in bilder imorgon när jag får lite mer tid. :)


Nu ser vi på Bad boys 2, så ska fortsätta med det!



Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards