sakura

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Malin - 24 juli 2012 21:38

Nu är det bestämt! Miraz ska visas om 1 månad i Rättvik!

Vi ska träna på transporten bland annat tänkte jag men sedan är det uppställning som verkar funka hyfsat (provade idag).
Sist traven för hand, hjälp! Där behövs det tränas och hon behöver ha accepterat bettet helt också för jag tror vi ska visa med det, ska kolla upp det.

Så nu blir det lite öva för tjejen ich en hel del ompyssling som hon inte tackar nej till :)

Idag tränade vi uppställning såklart och hon fick även ha träns igen första gången på över 3 månaders tid, nästan 4.
Hon skötte sig fint!!

Storborstning också vilket hon uppskattade :)

Sakura blev ledsen så jag lär lägga ner tid på henne. Hann ej idag för det tog lite tid med Miraz med allt.

Ska rida imorgon och torsdag sen lördag och sen blir det nog promenad också.

Bjuder på bild!
Sakura som följde efter mig när jag gick till bussen och sen stod hon å kolla efter mig medans dom andra käkade.
En bild på Miraz när vi tränade :)

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards