sakura

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Malin - 6 juli 2012 12:36

                                                                                                               

Av Malin - 6 juli 2012 11:59

Idag blir det Marieberg =D Det betyder med adra ord IKEA =D

Och ja, igen... hahaha


Vi ska köpa lite mer saker, glömde bland annat lite småplock sedan ska vi köpa ett vardagsrumsbord, vi var lite osäkra på hur stort som skule få plats mellan soffa och tv-bänken, men det får bli ett litet för det stora får inte direkt plats.

Sen får vi se om det ev blir köp utav en lampa också eller om vi skiter i det denna gång med!


Sen ska vi köpa present till bebisen som blev 16 år igår ;) Vad vette tusan men något kul ska vi nog minsan få tag på, Marieberg är inte litet och det finns en mängd massa prylar där ute. Dock får det absolut inte bli Hööks, för då köper jag väl hela butiken :S Ingen bra idé!


Lär spara så mycket som möjligt nu så att man kommer iväg i höst eller när tusan det blir av!!



Efter lite shopping blir det grillning hos syrran, ser jag fram emot. MUMS!!
Just det, ska försöka hinna förbi Jossan och hennes hästapålle också. Om jag lyckas få karln att svänga förbi där en sväng ;) haha


Får väl se vad dagen mer erbjuder sig! Kanske kör en update senare eller inte. Ni vet hur jag kan vara ;)


Må väl alla!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards