sakura

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Malin - 27 mars 2012 21:07

....... Heeeeeeeeeelt överlycklig är jag... Har låtit datorn stå sedan jag varit och pysslar om den en massa och försökt starta den i omgångar. Men idag tog jag och testa igen för alltså mit hjärta är krossat över att jag "dödat" min kära vän, så satte i alla grejer som var urplockade, satte i strömkabeln och tröck på knappen och TADA den hoppa igång :D:D:D HAPPY så in i norden, jag fick tillbaka min kära vän....


Jag har helt ärligt varit helt förtvivlad och ledsen inombord, och ja jag vet det är en jädrans dator men denna kära lilla sak har hängt med mig i 7år typ nu och det är inga större fel på den för att vara så gammal. Ok, högtalarna skränar en del men det är helt mitt fel eftersom jag lyssnar på alldeles för hög musik direkt i datahögtalarna så dom spelade jag sönder direkt typ, haha

Sen är det batteri som inte klarar sig länge utan sladden men det kom inte för så länge sen ändå, typ 1år sedan? Och likaså musplattan, där kan man ju dra åt sidorna och upp och ner det la av också för typ 1-1½år sedan.


Men det är saker som inte direkt behövs heller ;) Eller ja batteriet behövs men det går ju med strömsladden :)


Så David blev glad, för han vill ju att jag väntar att köpa en ny tills dom nya processorerna kommer om någon månad, så nu kan jag göra det och slipper leta AKUT efter en ny dator.. SÅ SKÖNT!!


Puuh, känns bättre nu... Gått och deppat för mycket nu!


------------------

Nog om det, blev inget stall idag eftersom min älskade syster Petra och barnen Lukas och Eddie kom till Falun idag =D Tjiihooo...

Så jag stack över till dom efter jobbet, fick mat där och sen godis och sist efterrätt med jordgubbar, vindruvor och grädde. Inte alls dumt kan jag säga!


Nu sitter jag och avnjuter en kopp varm chocklad och käkar cashewnötter ;)


Imorgon blir det stallet efter jobbet, då åker även Petra och ungarna med eftersom Eddie vill rida :)

Jag funderar på att fråga Amelia om jag kan få låna Pillan också en liten sväng eftersom det inte direkt är ansträngande ridning, så kan dom få en varsin häst och rida på en liten sväng ut på vägarna.


Så vi får se, dom har inte all tid i världen heller antar jag men ja, vi får se =D
Ser fram emot det iaf!


Uppdatering kommer imorgon ;) och bilder, tro mig!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards