sakura

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Malin - 10 mars 2012 19:27

Från idag....



 

Av Malin - 10 mars 2012 15:39

...... Tillsammans med Sarah! Hon hängde med ut och hjälpte mig lite i stallet och sen fota/filma hon mig och Sakura idag så här kommer det en del bilder från idag. Får se om det kommer en film senare ;)


Skit i min sits, vet att den inte är helt bäst jämt och jag har råkat sadla lite långt fram *fy skäms*....


Passet gick bra i övrigt, väääääldigt pigg i början och ville bara springa därav korta tyglar och hållning!

Hon mjuka till och skötte sig super emellanåt, martingalen satt lite tajt nu när man red såhär kände jag faktiskt. Så den ska längas mer. Tack Sarah som lyckades med ett hål iaf :)


Vi tog väldigt fina galoppfattningar idag, inte alltid men några och jag är supernöjd med det! Det är nog mest att jag sitter som en jävla kråka lr något :s Hahahaha


NÖJD MED DAGEN TILL TUSEN!


Amelia kom ut och skratta med oss ett tag också, hjälpte oss köra in en bal till flickorna med! Tror vi hade kunnat vänta tills imorgon men vi var tre idag så det kändes som en bra ide ;) Hahaha


BILDER!!!


Japp, såhär kunde det också se ut ibland ;)

                                           

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards