sakura

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Malin - 12 mars 2012 19:08

..... Tillsammans med Amelia! Ja alltså igår, söndag den 11:e mars ;)

Vi red vägen som jag hittade på när jag red vilse i skogen :o Nu kan man den utantill helt plötsligt ;)

Verkligen mysig tur, vi fikade mitt ute i skogen också VÄLDIGT trevligt! Fick fika med utav Mica eftersom jag och David gjorde ett besök där innan stallet. (Mica väldigt gott fika + tårta, tack åter igen)!


Det var blandad kompott i gångarter, Pillan hade enormt steg medans Sakura tog det mer lugnt så vi fick springa ikapp och även galoppera efter när dom trava :o Så Pillan var pigg minst sagt men så blir det när man skrittar mycket ;)


Mycket skritt, mest skritt faktiskt och även trav minst galopp! Blev en lång och mysig tur som blev lite kylig på slutet faktiskt men det gick an, det hade kunnat vara värre i och med att vi inte hade några jackor med oss.


Pigga och glada hästar!


Idag blev det en långpromenad vid hand gällande Sakura och Miraz lös. Sarah hängde med barbacka på Pillan. Red ut i skogen och tror vi var ute ca 1 timma iaf :) Väldigt skönt var det!


Imorgon får dom vila helt och onsdag blir det longering eller tömkörning vi får se hur lilla benet ser ut :)


GodNatt! 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards