sakura

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Malin - 22 mars 2012 20:01

           

 

:)

Av Malin - 22 mars 2012 17:25

Jaha, då var tillbaka till sin hemmagrupp på jobbet och det var skönt, trots att man har mycket så är det trevligt! Och vi jobba på riktigt bra idag, duktiga vi!


Jaja, igår var jag ut till stallet och donade en del. Verkligen kanonväder alltså! 
Vår mätare stod på 15+ i skuggan.


Fixade vatten och ligghallen, sedan blev det borstning utav lillan vilket hon verkligen njuter av. Hon tigger verkligen om att bli mer borstad när man är klar, sötnosen <3

Hade även en Sakura som kom och bytte ut lillan, för hon ville också bli borstad ;)


For sedan och köpte spån, blev bra denna dag =D
Blidde vila för fröknarna men det är gött för dom också!


Blir nog inte mycket rida alls denna vecka helt ärligt men det märks väl, jag kanske får ett ryck och hinner med det också.

Tanken är att börja vänja lite med vagnen igen snart, iaf på Pillan och Sakura (JA jag vet, dom är körda osv men inte regelbundet så jag vill börja försiktigt och få det gjort korrekt nu).


Miraz ska tömköras mer för att sedan också börja med vagnen ;)


Idag blidde det vila också för dom, för jag tvättar :/


Sen från ingenstans, jag har pratat mycket om att skaffa en transport. Har kikat på flertal och har nu pratat mycket med en karl på ett företag då jag funderade på att hyrköpa en transport. Men sen slog det mig att jag behöver ingen ny värsting transport utan jag kan nöja mig med en äldre variant men som ser bra ut såklart!


Så från ingenstans så har jag ev en på gång nu, en värmlandsvagn -97. Besiktad och klar, säljs med garanti (vad det nu menas?) samt helt nytt golv (är inne på verkstaden nu) samt nya vinterdäck med fälg.


Till priset utav 17000:-, faktiskt ett helt OK pris måste jag erkänna... Den såg inte så dum ut och det är precis i den stil jag ville ha.

Blir det denna så ska den hämtas om ca 2v (ev påskhelgen)... KAN DET VARA MÖJLIGT???? Har jag snart en transport? Ja vi får väl se ;)


Må gott! 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards