sakura

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Malin - 9 mars 2012 21:04

.......... Fredag och äntligen helg :) Men den lär väl försvinna lika fort! Denna helg SKA jag sova ut dock!


Vill hälsa GRATTIS till min älskade syster Mica som fyller 22år idag! Hoppas du haft en toppen dag och att morgondagen blir likaså :)

Gjorde inte mycket i stallet idag, fyllde på lite vatten och mockade, mocka ur asmycket i hagen bland annat utanför stalldörrarna och sen borta vid hö´t samt ingången där (av det som inte var fruset) men det var mycket för det. Min rygg blev inte glad på mig kan jag lova :(


Ska nog inskaffa ett simkort inom snar framtid så jag kan börja med det, det mjuknar upp kroppen väldigt bra och stärker fan alla muskler. Så nu jävlar! Får se om jag kan få med karln annars får jag kolla med annan, helt själv är jag väl inte direkt sugen på :p


Tog in och borsta av Sakura, fixade hovarna... Busade lite med Miraz som är eld och lågor, börjar fundera om någon ens leker med henne längre? hahaha

Söthästar minst sagt!


Imorgon blir det ridning, har bara inte riktigt bestämt mig för vad. Funderar på och rida lite dressyr på åkern. Men hade varit trevligt om någon kunde filma lite också någon gång. Vilket inte är lätt nu för tiden måste jag erkänna. Saknar Michelle, gud så kul vi hade i stallet


Väntar fortfarande svar ang paddocken, hittills har vi fått EN dag :/ Torsdag, om det är så fortfarande? Jag vet inte.. Förstår inte vad som tar sådan tid liksom. Det är väl bara och säga ett par dagar liksom.


Och sist av allt, börjar fundera på om vi verkligen kommer iväg på några utställningar i sommar :( Verkar tyvärr inte så!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards