sakura

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Malin - 17 mars 2012 16:21

Blev det i stallet idag, jag skulle ut och fixa stallet samt rida men vad blev det? Jag fasnade med att städa ur en massa i rummet intill stallet. Jävlar så rent och tomt det blev där nu.


Rensa ut sådant som skulle kastas, tog ur saker som faktiskt inte ska vara där (egentligen ska ingenting vara där), men det har liksom blivit så :p

Jag städade även ur sadelkammaren, jag ska försöka hitta någon till hylla som får plats där tror jag, lär försöka få upp krokar också helt ärligt. Vart ska man annars hänga sådant som behövs hängas? *grr*


Så nu ska jag åka till skroten i veckan och slänga lite skit därifrån!!


Flyttade på rockarden och tog bort stolpar å tråd från den också, så även där ser det snyggare ut med. Känns bra!
Tänk att man kan få sådant här städfnatt ibland, det är skönt!


Ska rensa och dona mer inne i sadelkammaren längre fram med, ska köpa hem små lådor att placera i hyllan också. Där man tex kan ha reflexer, benlindor, paddar och smått och gott =D

Även sjukgrejerna är bra att ha i sådana, har en låda och den blev överfull med gott och blandat nu :o


Men ja, det blev bra!
Ska imorgon köpa hem spån också för det lär in en till i den högra boxen! 


Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards