sakura

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Malin - 7 mars 2012 20:03

Vill börja med och säga GRATTIS till världens bästa tjej, Amelia Bergkvist på hennes 15års dag!



Idag blev det longering för Sakura med inspänningstyglarna för andra gången?

Det gick STRÅLANDE!!!! Bästa gången hittills av ALLA gånger jag longerat henne, har poletten trillat ner kanske??


Helt underbart var det alltså, tog skritt några varv i bägge varven sedan ett varsitt varv med trav, hon lyssna klockrent och gjorde det jag bad henne om. Som avslutning blev det skritt ett varv i båda hållen utan inspänning om inte två varv? haha


Höll inte på mer än några minuter för det räckte gott och väl för denna prinsessa idag!
Världens jävla blåst var det ute också men hon skötte sig så bra.. *HAPPY*


Tog även en liten promenad med Miraz, ner till Sanne och upp igen. Är så isigt överallt så hon kan man inte gå så långt med just nu :/


Imorgon blir det vila för bägge tjejerna, och det känns bra måste jag erkänna för det ska ev komma in SNÖ imorgon :o Fy fan, det är ganska onördigt tycker jag i och med att vi ska få över 10+ nästa vecka.. Men men, återstår och ser vad det blir av det hela. Vem vet, det kanske inte ens kommer snö imorgon ;)


GODNATT!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards