sakura

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Malin - 26 mars 2012 19:09

120325 - Litet klipp när jag tömkörde Miraz, sorry för att det skakar men hon hade en rask takt och det var mjukt och gropit i jorden så jag snubbla fram, hahaha



 

Av Malin - 26 mars 2012 18:57

Detta är en dag som bara varit blä faktiskt, men det går väl det med antar jag.


Jag har suttit hemma här framför datorn och försökt hitta en ny dator, men jag hittar ingen som jag känner wow för riktigt. Suck vad det ska vara svårt :(

Petra ska få följa med mig till Siba så får vi se om vi kan hitta någon, kikat ut 4 stycken där som är OK, men två av dom är bättre än dom andra två och en utav dom 2 bästa finns bara i Valbo så vad ska man säga? hahaha BLÄ!!


Jag är iaf glad över att jag får låna Davids laptop faktiskt, annars hade det blivit helt galet :o 

Kan även säga att hårddisken klara sig utan problem, men den var lite kladdig också, hahaha

Säger bara Puuuuh för det!


Funderade även på om jag skulle ha cyklat bort och tagit mig en ridtur idag men kl hann bli väldigt mycket, jag menar 19 :o Då är jag inte hemma förens efter 21 skulle jag tro eller vad vet jag? Hade inte tänkt ta någon lång tur men iaf... Nä det får bli en annan dag helt enkelt.


Jag känner mig inte så bra, och David är också halvsjuk. Ska väl bara fattas att man ligger med 40 graders feber och allt snart också. Nej fy bubblan!


............... Det får vara allt! Godnatt!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards