sakura

Alla inlägg den 26 september 2014

Av Malin - 26 september 2014 20:31

Skitdag rent utsagt :(


Mått pyton under natten och hela dagen och telefonjäveln har laddat ur sig trots att den var fullladdad när jag la mig, därmed har inte min kl ringt så jag missade totalt min massagetid :( Hade tid 13.15 och vaknade en timma senare oh tyckte det var lite väl ljust ute.


Upptäckte då att mobilen var död och att kl kvar 14.15 :( FY FAN!


Satte telen på laddning och tusen sms kom upp varav ett telesvar från massören, hon lät inte något vidare glad.. Vilket jag förstår.

Fick en ny tid iaf, får se om jag ev får betala för två besök kanske.


Fortsatte och vila vidare eftersom jag mådde så sjukt dåligt, så stack väl ut till stallen efter 17 tiden.. Kom nyss hem..
Och nej, båda flickorna fick vila idag, kände inte alls för att aktivera någon av dom faktiskt.


Imorgon ska jag ut tidigt så då ska jag rida Sakura direkt på morgonen när jag mockat osv sedan blir det hem och ladda för att åka till byggmax och shoppa slut på pengarna :p Nejdå, inte riktigt så illa men det blir ett par hundra spänn där inne. Usch...


Sen vidare ut till svärfar och bygga ihop skiten (höhäck), äntligen.. Blev inställt i torsdag (igen).. Men nu är det bokat!


Skall även slå ner stolpen så man har det gjort i hagarna.

Så även Sakura får sin höställning vilket ska bli skönt, och nästa vecka drar em maten igång där med.



Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards