sakura

Alla inlägg den 21 september 2014

Av Malin - 21 september 2014 21:22

Och full rulle har det varit idag, jisses...


Har inte alls hunnit det jag planerat att göra och regnet som kommit under hela dagen har inte varit uppskattande heller måste jag erkänna.


Jag och David skulle ha varit till Byggmax och handlat hem mina grejer som jag skall ha till bygget utav höhäcken, men det blev inte riktigt så. Utan det fick vi stryka för jag skulle inte alls hinna med det idag.


Vi blev nämligen bjudna på middag under kvällen och det vill man inte tacka nej till, träffar inte Mica och Zacharias så pass ofta så man lär passa på och hennes pappas mat tackar man heller inte heller nej till ;) MUMS!


Men iaf, det blev först en tur ut till svärfar för och fika lite hos honom då han nyss fyllt år. Var där ute ett stund innan vi åkte vidare, till stallet. David släppte av mig där så att jag kunde fixa allt där medans han åkte och handla samt fixade med en maskintvätt.


Så idag blev det med andra ord ingenting med någon av flickorna, känns förjävligt men så är det ibland. Man får försöka göra det bästa utav situationen.


Sakura hade iof aktivering av sig själv i hagen medans jag var där och donade. Hon sprang runt som en tok och bocka och sparka bakut och lekte för fullt, hahaha :p Tur någon kan aktivera sig själv, hahaha


Miraz och Prince går bra ihop fortfarande, så det verkar då fungera så bra så. Såg att han "valla" henne lite idag men det lägger sig nog också bara dom inser att dom ska dela hagen ;)

Dom går och betar bredvid varandra och står och hänger ihop lugnt och fint så det där med vallningen är nog säkert lite ledarskapstakt för Prince del, HAN bestämmer liksom.


Nåja, imorgon skall jag rida ut med Moa en sväng sedan så skall jag ut med Sakura med. Vart hur osv vet jag inte. Kl har en förmåga att gå fruktansvärt fort ibland, suck.. :p



Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards