sakura

Alla inlägg den 15 september 2014

Av Malin - 15 september 2014 18:17

Och ny vecka, får se vad den erbjuder då :)


Idag har det iaf varit kanonfint väder, åkte ut mitt på dagen till stallet.

Tog och fixade hos Sakura först och stack ut på en liten tur, blev lite backträning för fröken i skritt, trav och galopp. Dock gjorde jag inte mer än typ ett upp för varje gångart, hon blev faktiskt ruskigt jäkla trött och det var varmt så därför gav jag mig och beslutade mig för att travjobba henne lite på grusvägen.


Mycket lugnare och finare idag, även innan backträningen ;)

Blev bara lite mjukgörande i travarbetet sen blev resten skritt på vägen hem, red runt byn som avslut. Kände att hon behövde skritta av sig ordentligt.


Sedan blev det nästan en dusch för henne när vi var tillbaka, så skönt tyckte hon :D


------------------------------------------------------------


Miraz blev det bara borstning utav, och ryckte även hårtagel så nu är även det inskickat till SLU. Bara vända i ca 2v på beskedet. Efter det skall röntgen bokas också. Wiiie =D


Nu får Miraz ha flughuva i hagen, hon har blivit riktigt irriterad över öronen/huvudet av alla flugskitar :(


Påbörjat slå ner stolpen i hagen, var för torrt så det gick ju fan inte och att slå med spettet, tss.. Den studsa ju bara :/ Vill gärna ha släggan alltså, den har kraft liksom.


Men men, på G med allt nu iaf även om det går sakta sakta...

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards