sakura

Alla inlägg den 3 september 2014

Av Malin - 3 september 2014 23:04

Blev en skrittur runt byn idag tillsammans med lillC och hennes fader.

Blev en del formarbete och ställande, Sakura var tokpigg. Märks vad två nätter inne gör skillnad på dom.


Skönt för henne att få sova inne i torrt och fin bädd och i lugn och ro :)


Hade morgonen i nya stallet idag med och Sakura låg och sov när jag kom in i stallet, hon reste sig inte förens jag gick fram och pratade med sömntutan ;) Så lugn och fin är hon i detta stall, hon kommer verkligen stortrivas här inne. Känns verkligen som jag gjorde rätt val av att flytta över henne dit!


Man känner sig häst som sagt ;)


Nu ligger jag sjuk, bärjade med halsont och svullna halsmandlar i morse innan jag gick hem från jobbet, kunde fan inte ens svälja :(


Sen kom David lite oväntat och hämtade mig i stallet och det var nog tur för då kom allt från ingenstans, feberfrossa, ledvärk till tusen. Fy vad ont i kroppen jag haft och sen feber.


Så har legat och sovit sen jag kom hem typ, men vakna nyss och fick lov och försöka få i mig lite yoghurt iaf. Så ska strax krypa till kojs igen, tänkte jag skulle skriva ner lite snabbt här medans värktabletter fortfarande hjälper mig.


Imorgon har A Sakura och hon skulle ut och köra på lite motion i alla gångarterna, det blir kalas för Sakuras del :)

Miraz får nog stå även då :(

Jag måste ju ut på fredag så..


Godnatt!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards