sakura

Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av Malin - 6 augusti 2014 22:15

Idag blev det en kvällstur tillsammans med T och Bero, en skrittrunda runt byn :)

Riktigt trevligt, var ett tag sedan sist jag red med dem så det är alltid trevligt verkligen.


T hjälpte mig att natta hästarna sedan när vi var klara, väldigt snällt av henne.


David kom och hämtade mig, så passade på och köra bort vatten till våra sedan så flyttade vi batteri och agget, dumt och ha det vid vägen och sen vi den del som vi ej använder.

Tror även batteriet/agget fått sig en smäll av åskovädret för den fungerar bara emellanåt men har kontaktat stallägaren så får hoppas han är hemma och slår en kik på det.


Vi fick iaf igång agget när vi fixat och donat.

Av Malin - 6 augusti 2014 16:56

Igår flyttade jag, A och David hästarna till en ny hage med massor av gräs, ganska högt och gult men det har vuxit upp mycket grönt lika så upptäckte jag så det blir kalas sista månaden ute nu :)

Älskling fick ta Ebbe och jag tog Miraz sedan kom A med Sakura när hon hade skrattat en liten sväng på henne
henne.

Jag fixade med allt vatten och fixade med tråden lite här och där. Hoppas det blev bra bara :)

Idag känner jag av ryggen som fan, träningsvärk! Och även lite i armarn.. Så jag fick med ett ordentligt träningspass utan att ha ridit lr tränat ;)

Idag blir det nog inte mycket mer än skritt heller, vågar man mer när dom gått å andats in all denna rök? Jag vet ej...

Nu ska jag göra mig redo, fått sova 7 timmar iaf efter att ha varit vaken drygt 26 timmar innan och då även jobbet under dom timmarna :o ganska starkt gjort!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards