sakura

Alla inlägg den 2 augusti 2014

:)

Av Malin - 2 augusti 2014 01:26

Jaha har inte blivit helt som jag vill med hästarna men så blir det ibland.

Igår hade A hoppträning för Fia igen, ett tag sen nu - senast var nog i våras. Men det hade gått bra dock blev Sakura otroligt trött men annars var hon kanonduktig. Så kul!

Jag tog en ridtur på Miraz mitt på dagen ja, Moa följde med på promenad med Prince så vi gick lilla solbacka. Gick kalas åter igen :) så duktig tjej, måste dock försöka få fram bjudningen. Hon är verkligen den segaste ponny jag mött, typ!

Idag tog jag och longerade båda två, gick bra och hade idag lånat Moas longerspö som jag kunde ta hjälp med och driva henne.
Gick super super bra :) höll inte på länge alls, bättre vänja in lite kort.

Sakura gick det inte lika bra, jädrans vad trött och stel hon var. Vilken träningsvärk hon hade idag kan jag säga.

Nog har jag ridit hårdare pass på henne men hon har aldrig varit såhär efteråt så gårdagens träning tog musten ur henne.

Gick knappt att longera henne men fick väl till det hyfsat mot slutet och jag avslutade då också. Stackars tösa..
Mer träning mer styrka :)

Övrigt idag så har jag och David varit ute i Svärdsjö och grillat och haft mys med familjen <3 älskar dem massor!

Fick en fin bild på Emmie med ?

I morse möttes jag av denna tös <3
Lilla Diva var med också..

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards