sakura

Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av Malin - 4 augusti 2014 12:20

Jajemen idag stod det klättring på schemat och vi valde verkligen en varm dag att göra det på, trots tidig morgon så var det sjukt varmt!

Men vi tog oss upp och ner och båda överlevde ;) svettig Sakura bara men det kan jag förstå.
Pigg och glad häst, men lugn och fin trots de.

Blev mesta delen skritt och trav, en kort galopp.

Underbar dag på berget, bjuder på lite bilder :)
Skön dusch fick hon när vi kom hem med vilket var Såååååä skönt!

Miraz fick bara lite hos och spray osv idag.

...

Av Malin - 4 augusti 2014 03:22

I lördags fick båda flickorna förstjänad vila :) njöt dom nog riktigt bra av.

Igår (söndag) så fick dom en bonus vila. Tyckte det behövdes för Sakuras del, Miraz går ju inte lika mycket så där spelar det ingen roll direkt.

Men jag smörjde in dom och spraya på medel och kollade om dom fått något sår.
Sakura är lite svullen igen framför juvretså smorde på en del salva där.

Fixade till täcket också på Sakura. Märks att det töjts ut. Men det gör nog inget, det ända som oroar mig är att hon ev får skav när dom går med täckena hela tiden. Men dom ska ju vara gjorde för att inte ge men tja, man vet ju hur det är med det.

Nu ska jag försöka somna om, har morgon i stallet. Godnatt!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards