sakura

Alla inlägg den 30 april 2014

Av Malin - 30 april 2014 19:27

som tänkt idag :/


När jag kom till stallet så hade hästarna precis fått sitt emhö och jag ville inte störa bäsen medans hon käkade så jag valde helt enkelt att göra sysslorna först.

Men under tiden jag höll på öppnade himlen sig, inte så mycket så tänkte att jag kan longera trots lite regn, det gör vi jämt.


Men när jag sedan var klar så vräkte det ordentligt ner för himlen och jag kände inte för att stå ute och bli dränkt, tror inte Sakura skulle uppskatta det heller då det blir ganska piskande emot ansiktet/huvudet.

Så jag valde att låta henne stå, känns skitdrygt för jag hade velat longera henne idag.. Hur mkt jag än hade hoppats på ikke regn så behövs det, det hade dock fått väntat tills jag var klar då hade det fått öppna sig hur mycket det vill :p


När jag sedan klev av bussen hemma så hade det slutat regna!!!! Så irriterande!


Tror det ska vara uppehållsväder imorgon iaf, får se vad som händer då =)

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards