sakura

Alla inlägg den 29 april 2014

Av Malin - 29 april 2014 18:23

Eftersom det varit mulet hela dagen, dock inget regn så tänkte jag att banan KANSKE gick och vara på men tyvärr inte :( Så istället tog jag bäsen och red iväg på en längre runda, en runda som det var sjukt länge sedan som vi red på.


Tog bomlösa idag igen då jag tycker den är enklare :p

Sedan får jag dessutom öva balansen såklart!


Nåja vi red iväg och hon fick jobba som tusan idag kan jag medge, inget slappa här inte. Hon tyckte det var lite smådrygt och emellanåt tjafsade hon faktiskt lite men sen tror jag det gick in i skallen på henne att det går bättre och göra som jag ber henne om.


Försökte ställa henne mycket åt höger idag i och med att hon gärna inte vill det, givetvis inte bara höger! Men mer åt det hållet just för att få spänningen att släppa lite och hon bli mjuk och medgörlig vilket hon blev på slutet också.


Jag börjar inse att jag nog varit på tok för snäll åt den här grisen och att jag mer lr mindre avslutet när jag tror hon blivit lite trött och istället då jag borde ha gjort lite mer, Sakura är ganska seg på att slappna av och mjukna till sig i kroppen och jag tror jag avslutar så pass i början av när hon gjort det så att man inte riktigt hinner jobba henne i det lösgjorda.


På slutet idag var hon så otroligt jävla fin, så stolt =D

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards