sakura

Alla inlägg den 12 april 2014

Av Malin - 12 april 2014 11:15

Blev inte riktigt som jag hade tänkt med Sakura idag, tänkte ta en lugn tur runt byn men jag hann tyvärr inte med det då borstningen av henne tog över en halvtimma och sen var det allt annat så det tog sjukt lång tid innan vi kom iväg.


Men det blev en liten runda i skogen, tog lite trav =)

Hon kändes dock lite trött faktiskt, på gången stod hon och sov bland annat 

Av Malin - 12 april 2014 11:09

Idag blev det en tidig dag för mig, eller egentligen så vaknade jag redan vid 01 i natt så har varit vaken sen dess :p

Men iaf....


Vid kvart i åtta så hämtade A upp mig nere på stan så vi åkte ut till henne för att släppa ihop hästarna med hennes nya shettis som hon var och köpte igår.


Jag fick gosa och kela med Miraz medans A tog ur brodd från deras häst då den hade i trakterna bak fortfarande.

Och hon är ju bara förgo den där hästen :)


Ihopsläppet gick iaf riktigt bra, dom hade inte riktigt hälsat på varandra i hagen när A körde hem mig igen men dom har bekantats med varandra hela natten och morgonen då det är öppna boxar i deras stall.

Miraz var tokbrunstig kan jag iaf tala om, haha


Miraz såg ut att må riktigt bra, hon har tappat muskler osv över rygglinjen samt halsen men hon har vuxit och sen skrotar hon bara i hagen så det är inte så konstigt faktiskt.

Men det ska vi ändra på ;)


Nåja fick lite bilder men inga bra alls.
Hon såg ut som en skitig kamel på bilderna, men hoppas dom duger iaf ;) haha


                                       


Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards