sakura

Alla inlägg den 15 maj 2015

Av Malin - 15 maj 2015 19:39

Igår var det löshoppning!


Vi samlades vid 09 och byggde banan, sedan så satte vi igång.

Tycker det gick bra faktiskt, lite rörigt ibland dock. Men det blir bättre nästa gång absolut.


Nu körde vi bara med och sätta band över halva banan så många hästar valde och springa runt och showa i mitten av allt så med band runt om nästa gång så går det nog betydligt enklare!


Det blev bara Miraz för min del eftersom Sakura inte är ren i gångarterna ännu :( Super trist för Sakura hade älskat detta!

Får hoppas det går nästa gång!


Miraz skötte sig fint, hon tog det lugnt och visste vad som gällde. Dock stannade hon och försökte käka gräs vid kanterna lr sprang in i mitten så man fick leda henne ner till släpppunkten.


Hon fick hoppas 3 lr 4ggr tror jag, varav första gången så låg bommarna på marken om jag inte minns fel från hästen innan som hoppade.


Nästa gång ökar jag antal skutt samt även höjden, det var lite låg höjd :p


Lite bilder och två filmer får ni iaf =D


Sakura fick sig en promenad iaf, hon börjar bli ganska uttråkad nu och vill komma ut och bli ompysslad och ut på äventyr. Hoppas vi får det snart med!


         



 
 

IDAG blev det vila för båda flickorna =D

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards