sakura

Alla inlägg den 21 maj 2014

Av Malin - 21 maj 2014 20:45

Vilken jävla dag, min födelsedag och allt och det började inte så bra kan man väl säga, haha


Min skjuts till stallet i morse blev inställd så jag fick ta bussen efter jobbet så jag var inte i stallet förens strax innan 08, och då brukar dom vanligtvis varit ute en timme.


Jäkta på för att få ut alla så snabbt som möjligt!

Fick lite hjälp också vilket man tackar så mycket för, sådant uppskattas alltid.


Men jag orkade aldrig rida idag utan jag tog bara och pysslade om bäsen i hagen, riktigt mys var det.


Sedan fick jag skjuts hem, men kommer på att jag glömde väskan i stallet när vi hade åkt en bit och fick frågan om vi skulle vända men nej det tycker jag inte behövdes, väl hemma utanför huset kommer jag på att vad fan, mina nycklar är ju i VÄSKAN, så det slutade med att jag fick skjuts till jobbet (TUSEN TACK)!


Väl där så fick jag nycklar av älsklingen och när jag sedan skulle gå till bussen för att äntligen åka hem så kommer jag på att jag inte ens har busskort lr pengar på mig, David hade heller inga pengar löst så jag fick springa runt och kolla med folk om jag fick låna pengar, snälla rara J hade så det var skönt.


Sen när bussen väl kommer så fick jag åka gratis in till stan, hahaha

Fy fan, kändes som dagen vände lite där iaf ;)


Kom väldigt sent i säng, har väl fått ca 3 timmars sömn kanske?

För när älskling sen kom hem så var det en tur ut till Svärdsjö som gällde för att fika med syster och hennes familj <3 Mycket trveligt var det och gott ;)


Åkte förbi och hämtade min väska på vägen, så kunde jag dessutom köra ut till Svärdsjö, men valde att inte köra hem för jag är SÅ trött, fy fan :(


Nu ska jag se om det finns någon film lr något och kika på för mitt huvud värker efter alla samtal och skit jag haft nu senaste timmen bland annat, nya strul hela tiden, vad är det för fel??? :(

Av Malin - 21 maj 2014 17:10

Kan man säga minsann...


Fått höra att jag fått lite mer läsare av min blogg vilket jag tycker är super duper kul, för som bloggare vill man givetvis ha en massa läsare och jag har väldigt många fina sådana som gör det roligt att skriva.


Ni stammisar vet ju det mesta eftersom när jag väl sätter mig och skriver så åker oftast hela skiten med i skiften, och nu vill jag be om ursäkt från inlägget jag skrev igår som blev väldigt missförtådd utav flera och det är inget jag vill såklart så jag har idag skrivit om inlägget från igår.


Som som följer min blogg vet att jag har det lite jobbigt med stall och mina hästar, jag ska få hem min arabtös men hon kan inte stå i mitt nuvarande stall där jag har Sakura MEN jag fick iaf hyra in henne på betet (juni-sept) vilket jag glädjer mig så in i norden åt, tusen tack till stallvärden!


Men sen ska även hon ha stallplats och detta känns bara skit, och det uttryckte jag mig lite knas igår.

Det lät som jag var trött på mitt nuvarande stall, att det bara var massa skit där med diverse saker, så var det absolut INTE, visst har det varit lite snack och hysch men absolut inget farligt.


Jag blev "anklagad" för att ha skrivit skit om stallet och dom inhyrda men så är det då absolut, då har man tolkat min text helt galet för det var absolut INTE så jag menade. Jag har ingenting emot dom inhyrda, dom är ju heltklart bäst, sen tycker och tänker väl alla olika och det kan uppkomma lite gnabbel men det har aldrig varit något dumt. Missförstånd och diverse saker sker i stall.


Hur som helst, jag är väldigt ledsen för att ha fått folk irriterade och vilseledda det var inte min mening.

Hoppas att ni fortsätter följa min blogg :)

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards