sakura

Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Malin - 8 maj 2014 11:02

Idag hade jag morgonen i stallet så jag for ut tidigt, blivit väckt några ggr i natt så vid 03 så var det ganska kört måste jag säga. Försökte såklart somna om men gav upp efter ett tag och gick då istället upp :p


Så det blev tidiga bussen ut till hästarna, väldigt skönt faktiskt.

Men jag gjorde bara alla sysslorna idag med, känner mig inte helt kry ännu.


Men tänkte se om karln ev vill följa med ut senare och gå en liten promenad iaf :)


------

Har kikat runt lite idag på olika utställningar under sommarens gång för Miraz och det verkar kunna bli av en i augusti månad, ev att jag även åker på en sommarpremiering då också, vi får se.
Måste få min underbara karl och köra med, haha


Nåja efter allt sådant tittande så började jag fixa lite i köket, äntligen.

På ena väggen i köket är det stora hål och pluggar som sitter kvar i väggen så nu har jag tagit bort dem och fyllt hålen med spackel. Men det behövs nog mer när denna omgång torkat för det blev en liten grop kvar trots alla försök att inte behöva ha en omgång till. 


Men vem vet, det kanske blir bättre sen när det torkat och man slipat till det.

Men en sak är säker, det lär målas om :p Råkade gegga runt spacklet rätt bra runt om hålen HAHA

Undrar vad David kommer säga, "hm skulle kanske ha gjort det själv"...


Nejdå, det ska nog bli bra.
Har även markerat ut två av hålen till hyllan som ska upp på andra sidan, dom andra två hålen fick jag inte till så David får hjälpa mig när han kommit hem.
Men den ska upp idag iaf =D


Ska upp med lite blommor på den bland annat, men funderar starkt på om man borde ha en hylla på andra sidan med eller om det blir för mycket? Hm..
Suttit och kikat lite på Ikea också, finns lite saker jag faktiskt skulle vilja ha där ;) haha


Vem vet, jag kanske bjuder på en bild sen när hyllan är uppe ;)

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards