sakura

Alla inlägg den 15 maj 2014

Av Malin - 15 maj 2014 21:20

Idag blev det longering utav min fina bäs och det gick sjukt bra.


Är så tacksam för banan och ha tillgång så man faktiskt kan hålla igång med träning av olika aktiviteter.

Tycker hon blivit riktigt fin och mjuk nu, inte helt där utan tycker mig se lite lite stelt ibland men absolut inget farligt tror mer att man kanske rider för mkt i ena sidan och gör henne stel på det sättet för hon är annars väldigt fin i rörelserna.


Hon jobbade på rktigt fint idag och hon blev trött ;) Men gjorde som hon skulle för det, inga problem där. Mot slutet började hon faktiskt bli andfådd också i galoppen osv men lät henne jobba vidare lite till för det, det behövs det där lilla extra som jag och Moa pratat om många ggr och inte det där att jag avslutar när hon börjar bli trött osv.


Ska man komma någonstans så lär man köra lite mer helt enkelt och detta har visat stor förändring på kort tid hos Sakura. Väldigt trevlig och fin!


SUpernöjd med dagens pass!


Imorgon eller lördag blir det dressyrpass, hoppas på imorgon men vi får se hur banan ser ut och om det ev är massa andra på banan.



Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards