sakura

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Malin - 19 maj 2014 20:49

Red tillsammans med lill C idag bort till Sveden och över ängarna, så snälla och dutkiga ponnier vi har.

Zacco går så himla bra tillsammans med Sakura, alltid lugna och fina. Vi kunde till och med trava på lite överallt, rida bredvid varandra först och halvt sist.


Kul att C får komma ut lite mer ensam med, hon börjar bli stor ;)


Raspade aldrig till fötterna idag då jag inte hann det men sen även för att tänkte låta det vila lite till. Sen var det fullt spring i stallet så lika bra och ta det imorgon kväll, då är jag nog ensam där ute säkert eftersom jag har kvällen.


Blir nog bra, hovarna såg fortfarande riktigt fina ut ;)

Dock kändes det som hon ömma lite mer på vänstra fram hov, men det var även den jag började verka innan vi red ner till vattnet med all sten, så hon har säkert lite ont efter det. Känner mig så dum... Men det gick bra, inget överdrivet ömmande ändå...


*Peppar peppar*



Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards