sakura

Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av Malin - 29 oktober 2014 20:19

Japp, var ju till Örebro i torsdags och kom hem i måndags och under fredagskvällen smög sig halsont på och sedan dess har jag knaprat halstabletter och värktabletter då jag fick sådan jävulsk huvudvärk med på köpet.


Idag är det onsdag och är fortfarande dålig, tappat rösten också så pass så det bara kommer viskningar ibland med :(

Snoret har börjat rinna lite nu med, men fortfarande ont i halsen och trött i kroppen, tung i huvudet osv.

Inte alls kul, blir ju inte direkt någon ridning av någon häst då kan jag tala om.


Så det blir en del vila nu, tyvärr...


Sen jobbar jag ganska mycket nu med, varit in extra tex också (superskönt) :) Så då blir det sena kvällar i stallet och då hinns det inte med så mycket i och med att jag vill hem också och ta det lugnt innan jobbet.


Men i helgen blir det andra bullar, då blir det lite ridning och longering samt promenad kanske!

Blir lite lättare för Miraz del tänkte jag som stått ett tag nu.


Nu mat! =D

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards