sakura

Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av Malin - 8 oktober 2014 22:30

Hela dagen typ :( Öst ner i massor, sådana dagar är inte roliga givetvis men man ska egentligen inte klaga heller för vi har haft en fin sommar och en fin höst faktiskt.


Nåja, jag åkte ut tidigt idag för att jag hade tänkt och rida Sakura åtminstone. Men det blev inte riktigt som jag ville :p Ovanligt va?


Min svärmor fyller år så vi skulle och fika hos henne, men jag hade hoppats på att göra det efter att jag hade gjort sysslorna i stallet för båda flickorna samt ridit Sakura men David ringde och tyckte vi skulle åka tidigare än vad jag vill och så blev det.


Så jag hann ta in alla hästar i stora stallet och mocka osv till Miraz men mer hann jag inte så när jag kom tillbaka efter svärmor var kl nästan 19 så det blev att jag bara mockade och fixade till Sakura med, borstade av henne osv iaf. Plcokade in alla hästar utan Lina också då S skulle göra det själv, och efter det var kl 20 liksom.

Men nu är jag ledig så nu blir det andra bullar ;)

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards