sakura

Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Malin - 6 oktober 2014 19:40

Sådan otroligt tråkigt dag idag, la mig tidigt i morse för att jag varit enormt trött under natten, nickade till två ggr när jag satt vid datorn och nollade pallar på jobbet.. Aldrig varit så trött på jobbet. Fick verkligen anstränga mig för att hålla ögonen öppna!


Men tog mig ut till hästarna iaf, Moa skulle skritta på Miraz idag men det blev en promenad för hon kom inte upp. Miraz gade gått på pallen igen och fått den mellan benen... suck...


Sen hade hon mockat åt mig med, sötnöten <3 Tusen tack för det!


Fixade alla saker där innan jag gick över och gjorde alla saker hos Sakura.

Körde lite trickträning med Sakura, den där yogan på vänster sida vet jag inte hur jag ska få till alltså *grr*.. Klockrent på höger sidan men inte vänster, hon tar huvudet bak osv men vägrar lufta benet. Hon borde ju fatta i och med att hon gör det på andra sidan.


Men men, mer än så blev det tyvärr inte för fröken....



Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards