sakura

Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av Malin - 5 oktober 2014 18:00

Idag hade jag morgon i lilla stallet så åkte ut till åtta och släppte ut alla, mockade och fixade allt år Sakura sedan fick jag ut Moa till 09 för en ridtur också.


Men vi fixade allt i stallet innan plus att vi satt och drack varm choklad i käket innan vi plockade in våra, dom fick käka upp sin mat först. =)


Vi red runt Sveden, mycket trevligt. Lr inte helt runt sveden utan Moa visade mig vägen genom bonden gård, riktigt trevligt tycker jag det var och det blev lite trav och någon kort galopp (för våran del). Duktiga Miraz <3


Miraz har börjat söka sig lite mer neråt nu också, mer i traven men det är väl för att hon har mer driv där själv. Riktigt kul iaf.
Jag och Miraz hoppade lite stock med, en gång... Inte direkt wow för hon hoppar typ inte, haha


Sedan hade jag städ i stallet så höll på med allt sånt också innan David kom och hämtade mig så vi åkte och köpte tak till häcken, dock blev det aldrig att vi gjorde det klart. Men men det blir väl snart :p



Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards