sakura

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Malin - 7 oktober 2014 17:59

Snart sista natten och den ser jag fram emot måste jag säga :p Vill ha lite lugn och ro denna ledighet, har varit så mycket nu så jag inte hunnit med det jag vill ha gjort osv.


Ska göra klart det sista med höhäcken och stolpen iaf så har man det gjort och så behöver man inte bry sig i det mer.

Men sen vill jag rida lite dressyr under veckan samt ev hoppa lite, fick sådant sug med och hoppa plötsligt :o haha


Skall bara kolla upp mer noggrant om man får plocka fram hindermaterialen på utebanan hos Sveden innan, får man det så blir det ju genast mycket enklare att hålla igång hoppträningen.


A har Sakura idag, men tror hon bara kommer pyssla om henne då hon jobbat sent idag, tror jag? Men sen är hon fortfarande lite hostig från att ha legat sjuk. Stackaren.


Miraz fick också vila idag, hade lite annat för mig idag.

Skulle bland annat ha kört lite men det blev inställt pga en liten sak. Men disken väntar och matlagningen så det är väl bara och sätta igång ;)



Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards