sakura

Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av Malin - 10 oktober 2014 20:27

Jajemen, idag blev det en fin tur med älsklingen, Sakura ;)

Hon vet precis vad det är som väntar sig när vi rider upp i skogen där och hon vet att det är jobbigt. Men hon är så duktig.


Riktigt fin var hon idag, idag blev det mer en fri ridningen på henne. Inget krav på skänkelvikningar, formarbete osv utan ut i skogen och ha lite kul.

Skritt, trav och galopp och det var så kul :) Lite pigg men inte så farligt, trodde hon skulle vara piggare faktiskt.


Klättringen upp på berget var halvdrygt men inga problem även det, får man galoppa lite uppför en del av berget så blir det roligare säg, haha... Men också mer drygt.


Imorgon tänkte jag nästan hoppa lite borta vid stocken. Får hoppas den ligger högt så man slipper hoppa av och bygga om det. Ska bli kul :)


Vi hoppade två skutt idag med, väl uppe på berget har det rasat lite träd över stigarna och dessa brukar hon vanligtvis gå över men idag hoppade vi :p Ja från skritt.. Sötnöten!


-------------------------------


Miraz hann jag inte rida, tanken var så därför åkte jag ut tidigt  med (13.15) men bergsrundan tar längre tid än vad jag minns så tyvärr.

En dag imorgon med :)


Bild från idag <3

 

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards