sakura

Alla inlägg den 26 september 2013

Av Malin - 26 september 2013 19:11

Idag blev det longering för Sakuras del!
Nu ska vi minsann vänja in underlaget för henne. haha


Tänkte rida först men ändrade mig under tiden jag stod och borstade henne osv och istället blev det longering =)
Filmade också vilket kändes halvt meningslöst denna gång för hon hade inte fokusen helt på mig och var i luften en hel del ggr och då tappar jag fokus också (fniss)... 


Vänster varv var iaf bättre, höger ville hon knappt skritta utan där var det trav eller galopp hela tiden så till slut fick hon också springa!


Försökte flertal ggr att få henne att skritta lugnt och lyckades väl till slut (ej på film) så då gav jag mig också.. 


Jag avskyr att longera fler än bara några min, men man vill samtidigt avsluta passet bra och inte dumt... Hur ska dom då lära sig?


Nåja, bättre lycka nästa gång? Kan ju inte gå bra alla ggr, och dom ggr innan har ju gått strålande... =)

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards