sakura

Alla inlägg den 22 september 2013

Av Malin - 22 september 2013 23:00

Och jag ska snart dra mig för att jobba åter igen ;)


Idag blev jag hästledig, kändes lite konstigt måste jag erkänna... Men ändå väldigt skönt!

Jag har sovit ut och bara tagit det lugnt, sett på filmer bland annat och käkat massa gott.


Lina lånade Sakura idag då hon fick sig en kompis med ut på ridtur idag, allt hade gått så bra så.

Dom tog samma tur som jag och syrran red och det blev mest skritt även här då kompisen henne är nybörjare på det hela.


Min fina duktiga flicka =D


Imorgon hoppas jag att vädret tillåter lite dressyr igen, för det var ju egentligen tanken idag.. Nåja håll tummarna ;)


<3

Av Malin - 22 september 2013 22:54

Idag blev det lite Innebandy mitt på dagen tillsammans med Mica, riktigt kul när dom har detta evengemang på jobbet.

Det var en hel del folk också vilket också var himla kul.


Stack dock därifrån tidigare än tänkt för att hinna med allt ute i stallet..

När jag stod och vänta på bussen ut till stallet så kom Lina förbi så då fick jag åka med henne, inte alls dumt!


Väl ute så gjorde jag allt klart sedan plockade jag in Sakura och borstade henne bara, sen fick hon gå ut igen för jag skulle och klippa mig innan jag skulle hem och göra mig redo för lite fest och utgång, men i nyktert tillstånd =)


Mica, Jens och Emil kom förbi mig innan vi drog till förfesten... Sen blev det engelska hela natten där man sjöng karaoke, eller jag sjöng inte men sjöng iaf med i låtarna, vilket typ alla gjorde...


Jag hade en helt underbar dag och kväll, det lär göras om snart igen!! =D

Av Malin - 22 september 2013 22:51

Idag åkte jag och Mica ut till stallet, hon fick låna Ebbe så vi skulle ta oss en ridtur tillsammans =)

Men först så gjorde jag allt klart så det bara var att natta hästarna sen (hade kvällspasset).

Så det blev en kvällstur och jösses vad mörkt det blir fort nu, vi stack strax efter sju och det hade börjat mörkna redan då.


Vi tog turen bort förbi Sveden, över åkrarna liksom, väldigt mysigt och trevligt.

Mest skritt men det blev några steg av trav också.

Sakura var superpigg och glad att få komma ut, jobbade henne lite sista vägen hem vilket gick väldigt bra :)


Ebbe skötte sig superduper och lunkade på och lyssnade på Mica, så himla kul!

Hoppas man hinner med en tur till innan hon flyttar ner till Örebro..


=D


Bilder från ridturen, inte den bästa på Mica och Ebbe men ja :p

Felvridna blir dom också, kan bloggplatsen kanske göra något åt detta???? *suck*

     

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards