sakura

Alla inlägg den 13 september 2013

Av Malin - 13 september 2013 17:24

Nu höll jag tamefasen på att skriva lördag som rubrik, men det är fortfarande fredag, fy fasen vad najs =D


Jag var upp vid 05 i morse och gjorde mig klar för stallet, hade nämligen utsläppet och jag tar numera den tidigare bussen så att hästarna kommer ut till absolut senast 07 på morgonen. Bättre det!


Tog en ridtur också precis som sagt, och det blev även Ann vägen dessutom, hon var ganska dryg idag måste jag erkänna, fy tusan!

Först på gången men även under ridningen, lyssnade bara halvt på mig och bråkade på en hel del samt så försökte hon ta galoppen hela tiden när jag ville ha trav!


Hon låg på som tusan också, och då är hon bara blä att rida när hon är såhär :(

Skulle kanske ha skippat det redan när hon bråka på gången och släppt ut henne då kanske men jag vet att hon blir såhär när hon är uttråkad och knappt riden, så det är bara att kämpa.


Imorgon blir det en ridtur med Sanne, om det håller i sig. Håll tummarna för det!


Två halvsuddiga bilder från idag (dimmigt ute)

   

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards