sakura

Alla inlägg den 11 september 2013

Av Malin - 11 september 2013 21:17

Och äntligen är jag lite ledig ;) Haha

Får se hur det blir i framtiden, dom gör om lite på jobbet så det kan gå lite hej vilt längre framåt ev... Måtte jag få ha min 60% nattjänst kvar annars vet jag inte alls :(


Nåja, idag hade jag em passet och kvällen men det blev lite ändring precis innan jag skulle gå till bussen, Lina plockade in och matade hästarna så jag tar henne em pass imorgon istället så då åkte jag ut senare.

Men jag vet inte vad jag höll på med för jag hann inte alls rida :(


Jävla skit!


Så nu lär jag ligga i alla dagar här, dressyrpass i helgen kanske? Ja vi får se, vill få till ett snart åtminstone. Hon har börjat bli ganska mjuk och fin igen vilket är extra kul och jobba med henne då.


Sen kanske jag skulle få till något hopp igen? haha ;)


I natt provade jag och hänga in hönät igen i boxen då hon börjat strö runt det och inte äter upp allt, så får se hur det ser ut imorgon!


 

Av Malin - 11 september 2013 08:09

Sakura fick en ny sko på framhoven idag men jag fick vänta ett bra tag innan hovis hörde av sig.

Så jag hann sopa lite överallt samt tömma och byta soppåsar.

Jag vet inte vad som hänt men jag har verkligen fått en hemsk häst att sko :( hon står och hugger i luften eller mot hovis men försöker även mot mig och alltså hon menar det, det är inte bara hot i luften utan hon skulle hugga om hon kom åt en!

Kul att en liten händelse kunde få henne såhär hemsk :( hoppas min nya hovis kan få bukt på henne.

Nåja jag tog en liten barbackatur, på typ en kvart för hon var så pigg och hispig så jag tog en kortis haha
Tror annars jag säkert skulle hamnat på marken med min balans!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards