sakura

Alla inlägg den 3 september 2013

Av Malin - 3 september 2013 22:15

Idag lyckades jag äntligen få bajs från Sakura så det är nu ivägskickat!


Annars så tog jag en liten tur idag, barbacka och satte även halsring för jag tänkte prova lite sådant (kanske ska man börja på bana först såklart). Men jag övade bara lite stopp och framåt och lite svänga vilket funkade hyfsat, provat lite sits/skänkelridning på henne förut emellanåt och det fungerar oftast ganska bra.


Men är hon pigg och lite tittig/spänd så blir det svårare, haha


Blev bara en liten tur runt svedenhagarna, red över åkern och in vid ladan liksom. Mycket mysigt, mest skritt men en del trav också.. Nu har jag sådär kass balans igen :/

Men det blir väl bättre!

Av Malin - 3 september 2013 07:44

Och solen lyser så fint.. Sådana här dagar vill man inte riktigt gå och lägga sig nu.
Nästan så jag funderar på att åka ut till hästarna nu..

Fast... Jag har inget batteri så lika bra och ladda det och sova några timmar för att sedan åka ut. Lika bra!

Godnatt! ;)

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards