sakura

Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Malin - 28 juni 2013 06:56

Fy inte alls...

Vakna vid halv 6 och har inte kunnat somna om så nu fundera jag skarpt på att få upp och käka lite frukost och sen försöka somna om igen.

Älskling slutar snart dessutom så det dröjer inte förens han kommer hem och ska lägga sig.
Om jag inte somnat tills dess så kommer jag somna då ;)

När jag ändå postar ett inlägg så kan jag tala om att jag övningskörde för första gången på typ 1 år igår.
Gick faktiskt väldigt bra och fåtal ggr så hittade jag även dragläget snabbt. Jag är så seg på den punkten men vill bli snabbare, jag känner ju dragläget utan problem men jag är ändå seg på att släppa upp och sedan gasa.

Så störande men nu är vi igång och vi ska ligga i nu.
Avslutade med en tur upp till lugnets hoppbackar och sen körde vi en väg bakom det ner, så man kommer ut på vägen till hälla.

Sen körde jag ner på stora parkeringen och parkera där och så fick det vara nog.
Duktiga jag! Haha

Sen kan jag meddela att min nya mobil ev kommer idag SÅ spännande!!

Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards