sakura

Alla inlägg den 21 juni 2013

Av Malin - 21 juni 2013 21:15

Idag blev det en massa händelser må jag lova :p


Först åkte jag med Lina ut till stallet, vi borsta av våra små och spruta på flugspray. Glömde såklart huvan men tror hon överlever.


Sedan var det hem och duscha, fixa potatisen. Mica kom även och hjälpte till att vispa grädde och vaniljsås, skönt det för annars hade jag nog inte hunnit med allt :/ Jösses vad saker ska ta tid när man bara har en viss tid på sig, haha


Sen kom mamma och Michelle från tåget, packa in oss alla i bilen och drog sedan ut till Stugan =)
Där var Sanna och Roos och förberedde med allt, så vi tände väl grillen och tog fram allt. Sedan tog Michelle och Sanna sig ett dopp i sjön, fick lite bilder ;) Dom kommer dock senare, för jag har ej hunnit lägga in dem.


Vi grillade och käkade sedan efterrätt, massa gotta och mätt blev man...


Efter det så tacka vi och sa adjö, lilla Diva fick följa med oss hem dessutom =)


Vi lämnade av Mica på kvarnberget typ sedan åkte vi hem till svärmor där vi också fick grillat och efterrätt, snacka om en massa mat och gotta denna dag ;)

Även Diva fick sig massa gott utöver sin mat!


Några bilder från mobilen kan jag bjuda på från idag...

       


Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards