sakura

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Malin - 19 juni 2013 23:15

Ojoj det har varit en halvdryg dag måste jag erkänna, haha


Slutade som sagt 07.12, hem och byta om osv för att sedan bli hämtad av Linda kl 08.00 så vi kunde åka vidare till stallet. Väl där så ställde jag fram alla mina saker och Linda mocka och gjorde klart allt för Vilja.


Sedan hämtade vi hämtade vi hästarna och bäsen hon låg och sov när jag kom, sötnosen <3

Idag var hon betydligt lugnare på gången, lite bråkig med hovarna när jag kratcha. Hoppas det släpper snart.


Stod snällt jag träna osv :) Går framåt åtminstone.


Ridturen gick kalasbra iaf, Linda visade mig vägen till Sveden. Jösses vilken underbar väg alltså, hoppas på lika fint väder nästa gång jag rider där och då kommer jag fota lite för ojoj, super vackert verkligen.


Vi red först hela tiden faktiskt, gick skitbra. Lite läskiga saker men det gick så bra trots det.

Vi travade en del samt tog någon galopp också, kanonhärligt =D

Fina vägar och allt, något lerigt på vissa vägar men det gör inte så mycket.


Väl hemma så fick hon godis och spray sen ut i hagen igen...

Och vi for hem :)


Var hemma runt 11 tror jag och då gjorde jag mig klar för sängen, läste lite bok men somna strax efter 12 iaf.
Sen ringde kl 17.20 eftersom jag skulle ut igen i stallet, stallmöte kl 19.


Nu har man träffat alla i stallet, och det kom dessutom en ny häst idag och sen två till imorgon.

Så nu är det fullt för tillfället, men det blir en ledig till hösten tror jag det blir.

E med Göran blir nämligen inte kvar pga privata saker då, lite trist men nåja... Dom står kvar i kö trots det och hoppas få komma senare.


Nej, nu tänker jag släcka här och sova..
Sanna kommer runt 11 tiden imorgon...



Presentation


Välkommen hit!


Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards